¿Necesitas ayuda?

Hola
+34 938 772 535 Dilluns a divendres • 9:30 - 13:30 // 15:00 - 19:00
Envío gratuito Solo clientes B2C
12Item(s)

Product was successfully added to your shopping cart.

Per que K-Max Keratin és la millor opció?


Si hi havia dubtes sobre la naturalesa o la qualitat de les fibres capil·lars de K-Max, aquest distingit segell que ha obtingut la nostra marca, sent única en la seva categoria, ens aportarà la seguretat i la confiança que tot usuari necessita saber.

K-Max fibres capil·lars de queratina a obtingut el segell de "Dermatológicament provat"

Recentment s'han realitzat proves de laboratori en un hospital autoritzat i especialitzat que han demostrat i certificat que les microfibres capil·lars de K-Max és un producte no toxic i que aquestes fibres capil·lars són Hipoalergiques. Per aquesta raó s'ha atorgat a K-Max Fibres Capil·lars, el segell de "Dermatológicamente provat" en aquest producte.

Es el primer reconeixement d'aquest tipus d'un producte en aquesta categoria, ja que K-Max Keratin és l'ùnic en la seva categoria. L'obtenció d'aquest distingit segell omple d'orgull als seus creadors i tots aquells que van contribuir a la seva creació.

El projecte de les microfibras de K-Max per dissimular la calvicie, va néixer a Itàlia en 2003 per oferir als usuaris italians una alternativa més barata a les marques que ja existien al mercat, com Toopik o Nanogen, amb l'objectiu de tenir un producte d'igual qualitat però més econòmic.

En els anys posteriors i d'acord amb la filosofia de la marca K-Max, el producte s'ha anat actualitzat amb la contribució d'opinions que provenien directament dels usuaris, en concret del fòrum de Ieson, amb la prova de mostres, etc….

Avui dia, al mercat hi ha desenes de productes similars, però cal tenir en compte que K-Max està al mercat des de fa més de deu anys, i pot presumir de tenir un gran control de qualitat i seguretat, d'altra banda es troben un conjunt de marques que són “marques blanques” on no es pot especificar la naturalesa de les fibres capil·lars ni el procés de producció.

K-Max, per contra és un producte amb el segell de “*Made in Italy” i per això tot el procés de producció, en totes les seves etapes compleix amb els estàndards de qualitat i seguretat, cada vegada més exigents (amb raó) que exigeix la legislació de la comunitat europea en el camp de la cosmètica.

En aquest context, el producte final, ha estat recentment sotmès a extenses anàlisis per a l'avaluació de diversos aspectes:

  • Assaig de contacte al·lèrgic i inoculació.
  • Comprovar els metalls pesats existents
  • Comprovar els *ftalatos i altres substàncies químiques existents
  • Proliferació de floridures i bacteris.
  • Una altra anàlisi de seguretat del producte acabat

El resultat de l'anàlisi va ser positiu i supero aquestes proves satisfactòriament, en tots els fronts i en particular, la prova d'al·lèrgia, confirmant que es tracta d'un producte *hipoalérgico, per tant no perjudica ni a la pell ni al porus, van confirmar el perfil de màxima seguretat del producte de K-Max, així com per donar i atorgar al producte de K-Max fibres capil·lars, el segell de: